کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات سارونتا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید ورود کاربران به ‏‌سایت سارونتا و از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط سارونتا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات سارونتا  است. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین سارونتا از سوی کاربر است.

قیمت گذاری

در قیمت گذاری کالاهای موجود در سارونتا تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در سارونتا بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سارونتا قیمت‏‌های خرده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالاها را با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار در سارونتا عرضه کنیم .

ثبت سفارشات :

امکان ثبت سفارش در سارونتا  در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سارونتا به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. سارونتا در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سارونتا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سارونتا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سارونتا محفوظ است. بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی سارونتا با مشتریان تماس حاصل شده و سفارش به تایید نهایی خریداران می رسد . بدیهی است در صورت عدم تایید و یا عدم موفقیت در تماس با مشتری سفارش کنسل خواهد شد .

مطابقت محتوای سایت با محصولات :

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در سارونتا این جمله را زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .اگر محصول ارائه شده توسط سارونتا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

 

شرایط بازگرداندن و تعویض کالا

استفاده از 1 روز ضمانت بازگشت و تعویض کالا چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشته باشد.

– ایراد فنی یا آسیب دیدگی باید حداکثر تا 6 ساعت پس از دریافت کالا، به سارونتا اطلاع داده شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 6 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سارونتا از طریق تلفن درج شده در صفحه تماس با ما  اطلاع داد شود.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 6 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سارونتا اطلاع داده شود

– کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش سارونتا ارسال شود.

2 -در صورت بازگرداندن کالا، تعویض کالا چه زمانی و چگونه انجام می‌شود؟

زمان ارسال کالا جهت تعویض یا ابطال نهایتا 48 ساعت بعد دریافت میباشد

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای تعویض کالا با مشتری انجام خواهد شد

اگر سایز جنس برای من مناسب نبود امکان تعویض آن وجود دارد؟

برای کلیه اجناس موجود در سایت، راهنمای سایزبندی قرار داده شده است. برحسب پارامترهای اندام خود و پس از اندازه گیری دقیق نسبت به سفارش کالای موردنظر خود اقدام نمایید تا پس از تحویل آن دچار مشکل نباشید چراکه امکان تعویض یا عودت کالا به علت موارد بهداشتی وجود نخواهد داشت.

درصورتیکه درباره سایزبندی کالایی سوالی دارید، قبل از خرید با واحد پشتیبانی گفتگو کنید تا شما را راهنمایی کنند.