راهنمای انتخاب شومیز

راهنمای انتخاب شومیز

امروزه شومیز یکی از لباس های مورد پسند اکثر خانها می باشد که در مجالس و مهمانی ها همراه با دامن و شلوار ست میکنند. شومیز جزء لباسهایی است که تمامی رده های سنی میتوانند از ان استفاده کنند. شومیز بهترین انتخاب برای مراسم های مجلسی و رسمی میباشد.

شومیزها در بیشتر موارد در مدل های تابستانی و بهاری تولید میشوند که شما میتوانید شومیز خود را در انواع پارچه ها در جنس طرحها و رنگ ها انتخاب کنید .

در ادامه مطالب جدیدترین بخش ها و دسته بندی های شومیز زنانه و دخترانه را به اطلاع تان می رسانیم.

شومیزهای آستین بلند و آستین کوتاه

شومیزها به صورت استین بلند یا استین کوتاه هستند که میتوان برای انتخاب درست  فرم و طرح به استین ها توجه کنیم. سبک مدل و فرم استین در شومیزها مهم است و در  زیبایی تاثیر گذار است. شومیزهایی با آستین های کار شده برای استفاده در مراسم های رسمی و نیمه رسمی مناسب تر خواهند بود. با توجه به این که شومیزهای آستین کوتاه رسمی نمیباشد .

شومیزهای جلو باز و جلو بسته

شومیزهای زنانه در شکل های جلو باز یا جلوبسته هستند . می توانید شومیز ها را برحسب سلیقه خود طراحی و انتخاب کرده وخریداری کنید. شومیزهای جلوبسته معمولابه صورت یکسره دوخته می شوند و فرم ساده تری دارند. این شومیزها برای انواع مناسبت ها قابل استفاده خواهند بود. در مقابل شومیزهای جلوباز به صورت دکمه دار تولید و طراحی شده و در مدل های مختلف ارائه می شوند. این دسته از شومیزها بیشتر برای دختر خانم ها به کار می روند

انواع شومیز بر اساس جنس پارچه

دسته بندی های شومیز های زنانه اغلب بر اساس جنس پارچه آن می باشد. هر یک از مواد و الیاف که در شومیز های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد مدل و طرحی جدید از این بخش از پوشاک زنانه به وجود می آورد. بعضی از رایج ترین دسته بندی های شومیز های زنانه و دخترانه بر حسب جنس پارچه به تشریح زیر می باشد :

شومیزهای حریر زنانه

از دسته بندی های شومیز می توان به دسته بندی رسمی آن اشاره کرد که شومیز حریر زنانه در آن دسته بندی قرار می گیرد. معمولا جنس پارچه حریر ظرافت و جذابیت زنانه شما را چندین برابر می کند که شومیز حریر زنانه نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

حریر یکی از زیباترین الیاف پارچه ای برای تولید لباس های مجلسی زنانه به شمار می رود. این شومیزها در مدل های آستین دار و بدون آستین طراحی می شوند.

شومیزهای نخ پنبه زنانه

شومیزهایی که از جنس نخ پنبه دوخته می شوند معمولا در مجالس رسمی قابل استفاده نمیشوند . این شومیزها به دلیل جنس نخی بودنشان برای پیشگیری از تعریق و دارای جذب رطوبت بودن انتخاب درستی هستند. شومیزهای باجنس نخ پنبه به دلیل نرم و لطیف بودن لباس در  فصل های بهار و تابستان مناسب می باشند . با این وجود  شومیزها با جنس نخ پنبه کمتر در  مراسم های رسمی و نیمه رسمی مورد استفاده قرار می گیرد .

شومیزهای لنین زنانه

شومیزهای لنین نیز در چندین سال پی یا پی بیشتر ترند شده و در طرح ها و مدل های متنوع عرضه می شوند . یکی از این مزیت های مهم آن مستحکم بودن بالای پارچه با جنس لنین است که شومیز شما را بادوام تر میکند. شومیزهای لنین معمولا بافت لختی دارند و برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی خواهند بود..

شومیز پوپلین زنانه

یکی از انواع شومیزهای زنانه، مدل پوپلین می باشد  که در بازار با دقت بالایی تولید و  عرضه میشود . یکی از مزیت های شومیزهای زنانه پوپلین بافت یکپارچه و متراکم ان میباشد. از دیگر مزیت های ان دوام بالا می باشد. این سبک شومیز زنانه با الیاف پارچه ای مرغوب و درجه یک تولید شده و برای استفاده طولانی مدت به کار می روند.

شومیز کشمیر زنانه

دیگر شومیز زنانه که به ان  شومیزهای کشمیر گفته میشوند  پارچه هایی لطیف و سبک هستند و بیشتر در فصل های بهاری و پاییزی به کار می روند . این نوع شومیز بسیار مقاوم و با دوام هستند که جنس این  شومیزها  از پارچه های مرغوب تولید می شود. شومیزهای کشمیر ایستایی مطلوبی بر تن بانوان دارند.

راهنمای خرید شومیز زنانه

برای انتخاب شومیز مناسب باید به متریال ، پارچه و مدل های طراحی آن توجه کرد.

در این بخش سایر نکات خرید یک شومیز مناسب را بررسی می کنیم:

 

قیمت انواع شومیز زنانه

قیمت های شومیز زنانه یا دخترانه بر حسب جنس و کیفیت پارچه و مدل طراحی گذاشته می شوند.در فروشگاه ها و بازار خرید شومیز ها با قیمت های متنوع موجود هستندو  برای تهیه کردن شومیز بایدبودجه خود را در نظر بگیریم تا بتوانیم شومیز های مناسب را تهیه کنیمو در مراسم های مختلف و  مهمانی زیبا بدرخشید.

 

مدل شومیز زنانه

مدل و طراحی های شومیزها تنوع بسیار دارد. در جهان مد و لباس امروزه برخی شومیزها با طراحی اسپرت و دخترانه تولید و عرضه می شوند و برخی از آن ها بسیار مجلسی و کار شده هستند. برای خرید شومیز باید توجه داشته باشیدکه ان را در چه مکانی قراره استفاده کنین که طبق ان مکان شومیز مورد نظر را انتخاب کنید. طبق این اساس شومیزهای مناسب در مدل های رسمی، کژوال و نیمه رسمی  انتخاب خواهید کرد.

رنگ بندی شومیز زنانه

با توجه به استاندارد بودن شومیز باید به رنگ ان دقت کرد . هنگام خرید یک شومیز طبق راهنمای خرید به رنگ پوست و استایل خانم ها نسبت به رنگ شومیز توجه شود.شما می توانید در هر یک از مدل های رسمی و غیر رسمی شومیز تناژ رنگی متفاوتی را مشاهده کنید.

کیفیت پارچه شومیز

در انتخاب شومیز مرغوب استاندارد بودن در کیفیت پارچه  بسیار مهم است. در گذشته برای استفاده از لباس ها یا شومیزها به مدت طولانی بسیار مهم بوده .دقت بالا  درهنگام خرید یک شومیز باکیفیت  درصورت شست و شو ی لباس از کیفیت و مرغوبیت لباس کاسته نمی شود. مرغوبیت جنس و کیفیت بالای پارچه شومیز ایستایی شکیل تری را بر تن بانوان نشان می دهد. به این ترتیب جنس شومیز حتی بر ظاهر آن نیز تاثیر می گذارد. طبق نتایج برای داشتن لباسی زیبا و ظاهری بهتر از شومیزهایی با کیفیت ضعیف و ارزان نباید استفاده کنیم .

 برای ظاهر شدن در مجالس مختلف با خریدن شومیزهای مجلسی شیک های جلوه زیبا و درخشانی داشته باشید.

راهنمای خرید شومیز زنانه راهنمای خوبی است برای انتخاب درست انواع شومیزها ی مختلف که برای داشتن  لباس مجلسی شیک و زیبا از ان استفاده کرد.

 انتخاب درست در شومیز مجلسی شیک برای حضور در مجالس و میهمانیها ی رسمی و غیر رسمی خود به زیبایی ظاهر شوید.لباس های شیک و زیبا در ده ها طرح و مدل زیبا و شکیل و به روز در اختیار خانم ها قرار می گیرند. به همین خاطر خانم ها برای انتخاب لباس مورد نظر خود به راحتی و سرعت عمل بالا میتوانند تهیه کنند . بانوان می توانند با پوشیدن یک شومیز زیبا همراه با شلوارها و دامن های مجلسی خود توجه همه را در میهمانی ها به خود جلب کنند.

جمع بندی

در سال های اخیر ارائه پیراهن های مجلسی زنانه با نام شومیز دنیای مد و لباس را متحول کرد. شومیزهای مجلسی زنانه دسته بندی های متفاوتی دارند که برخی از آن ها را در این بخش معرفی کردیم. با در نظر گرفتن نکات انتخاب شومیز زنانه بهترین مدل های این پوشاک را برای استفاده روزانه خود انتخاب خواهید کرد. در این میان در نظر گرفتن نوع نیازهای خود برای انتخاب این لباس ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در این زمینه باید با توجه به سبک و استایل خود هر یک از طراحی های این پوشاک مجلسی زنانه را انتخاب کنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا...